2015. január 30.

Milánó- Divatnegyed

Hát persze, hogy ha Milánó, akkor nem maradhat ki a divat. Még én is, aki egyáltalán nem követem a divatot még minimális szinten sem, még én is teljesen felpezsdültem, amikor az un. divatnegyed felé indultunk, ami igazából pár egymás melletti, vagy egymásba torkolló utca csupán, leginkább a Via Montenapoleone -t szokták emlegetni. Mégis, annyi fényűzést, annyi extravaganciát, és annyi hatalmas divatszatyrokkal vonuló turista társaságot még nem láttam soha. Számomra nagyon érdekes volt. Nyilván nem mentünk be egyik boltba sem. Áááá. Kicsit furcsán is éreztem volna ott magamat a kopott farmeromban. Ahogy az üzletek előtt elmentünk, és belestem a boltokba, eszembe jutott a Micsoda nő, hogy abban és épp így várták a vásárlókat az eladók, egy dizájnpult mellett ácsorogva csini kiskosztümben, vagy öltönyben, ingben, nyakkendőben. De már a kirakatok is elegendő látványossággal szolgáltak. Mindenképpen érdemes legalább egyszer végigsétálni, és Audry Hapburn-nek képzelni magunkat :)







A dizájnboltok viszont nem csak a város ezen részére jellemzőek. Elszórtan fel-felbukkan egy-egy lakberendezési bolt, ahol ugyancsak érdekes dolgokra bukkanhatunk. Némelyik inkább filmbe illően bizarr, és nehezen tudom elképzelni, hogy bárki hasonlót venne a házába. Persze minden lehet, és biztos van egy olyan réteg, ami meg el tudja ezt képzelni. 

Pl. néhány ilyen szék, az ebédlőasztal mellé?


 Ez a fürdőkád mondjuk elég szép :)

 Ezek az üvegcipők is fürdőkádak ám :)



 És ha már luxusboltok vannak, akkor nyilván vannak luxusautók is. Ha nem is minden sarkon, de azért itt a divatnegyed környékén nem ritka, hogy belebotlunk egy-egy ferrariba, vagy porscheba. Ha szemfülesek vagyunk, akkor az utakon is elcsíphetünk egy-egy szép példányt, ahogy végighasít a főúton.

Persze, hogy tűzpiros :)

Ferraribolt
És nem maradhat ki a foci, és a Milan- bolt.

Milán, a Milan store előtt


Nagy kedvenceim pedig a fákat körülölelő kis Fiat 5-ösök voltak, végig az út mentén:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése